Re: Czy opłaca się zmieniać Ati 9000 na 9550?

Autor: Wojweg <wojweg0_at_poczta.onet.pl>
Data: Sat 19 Mar 2005 - 14:08:26 MET

Thu, 10 Mar 2005 15:23:19 +0100, na pl.comp.pecet, Vituniu napisał(a):

> Pomijajac fakt, ze pytanie zadaje sie w tresci a nie naglowku,
> to odpowiedz brzmi "nie".

> Nie oplaca sie. Jedyne co zyskasz to DX9.
> Bez podkrecania wydajnosc tych ukladow jest niemal identyczna.
> A wydanie 150,- po to, zeby dalo sie podkrecic karte
> o 50 mhz wiecj niz poprzednia, to IMHO pomylka.

Odpowiedź brzmi TAK. Po pierwsze karta nie podkręca się o 50MHz ale o 150.
Ale fakt że bez kręcenia zakup karty będzie trochę bez sensu. A po 2 to już
na starcie jest ona szybsza od R9000 we wszystkich grach opartych na Dx9 i
nawet szybsza od 9100 którą zaminiłem właśnie na Gb9550. Po podkręceniu zaś
pozostawia obydwie karty daleko w tyle. Polecam przesiadkę + overclocking