pamiec RAM - problem

Autor: Andore <andore-nospam_at_fikcyjna.domena.pl>
Data: Sat 19 Mar 2005 - 13:47:12 MET

Witam!
Dawno tu nie zaglądałem, bo ostatnio nie majstrowałem przy pececie. Dawniej
zawsze otrzymywałem tu pomoc, więc spróbuje i tym razem:

Problem dotyczy konfiguracji:
płyta abit kt7a-raid, athlon900, dotychczas ram - 2x128, win98 i 2000

dołożyłem do kompa pamięć RAM - kostkę 512MB, po odpaleniu komputera memory
test wykrył całość: 768MB. Niestety system (98) przy starcie się wywalił,
wyskoczyły błedy systemu plików, po restarcie uruchomił się scandisk i
zaktualizował jakieś uszkodzone wpisy w rejestrze. Napisał, że już wszystko
ok. i kazał nacisnąć enter dla ponownego uruchomienia, tak zrobiłem, i
nastąpiło dokładnie to samo... :-(((
Uruchomiłem z drugiej partycji - win 2000 - pojawił się niebieski ekran -
STOP.

na samej nowej 512-ce - to samo.

po powrocie do dawnej konfiguracji (2x128) wszystko wróciło do normy

Gdzie tkwi problem? czyżby z tą pamięcią było coś nie tak?
nie za bardzo mam możliwość sprawdzenia jej na innym komputerze, nikt w
okolicy nie pracuje już na sdram pc133 ;-))

--
Pozdrawiam!
AndoreJr