Internet - proszę o pomoc

Autor: Lewand <maciej_lewand_at_wp.pl>
Data: Sat 19 Mar 2005 - 13:28:45 MET

Witam

Nie dawno kupiłem sobie router (d-link) i główkuje jak udostępniać internet
w sieci. O co mi chodzi?? Mianowicie chodzi mi o to że mam w domu sieć
składającą się z 5 komputerów i w jednym z nich nie ma być internetu a na
pozostałych 4 tak. W pozostałych 4 jest i jak mam to zrobić aby na tym 5
nie było. Wiem też można nie wpisać bramy i nie będzie ale jeżeli ustawię na
ustawienia automatyczne to internet jest. Wie może ktoś jak to zrobić, jakie
mają być ustawienia?? Z góry dzięki za pomoc.