Re: pytanie o zasilacz

Autor: Mircio <mirgut_at_neostrada.pl>
Data: Sat 19 Mar 2005 - 13:00:19 MET

> zastanawiam się nad zakupem zasilacza do nowego komputera (p4 3GHz,
> 6600GT, 1 GB ramu, 2 HDD, 2xDVD), bo ten co mam teraz (Chieftec 360W
> HPC-360-202DF) chyba będzie za słaby
> który z poniższych modeli jest najlepszy (i zapewni odpowiedni zapas
> mocy do ewentualnej rozbudowy konfiguracji):

ten powinien starczyc na styk ;)

a tak na powaznie to do tak wypasionego procesora ktory pobiera zaledwie 84W +
wypasionej grafiki ktora pobiera zaledwie ~40W to w zupełnosci wystarczy zasilacz ten
ktory masz.

Znam goscia ktory na takim zasilaczu ma P 3.2GHz(540) i GF6800Ultra i reszta zestawu
podobna.

Mircio