Re: Fanatycy AMD w urzedach :)

Autor: Tomasz Kulej <kulej_at_ozimek.net.pl>
Data: Sat 19 Mar 2005 - 10:13:46 MET

Użytkownik "Witiia" <witiia_kasuj_bo_spam@poczta.onet.pl> napisał w
wiadomości news:d1gnfs$1sl$1@news.onet.pl...

> [...]
> miliona. Zatrudnię z 10 osób - one będą miały pracę, a ja niezłą kasę.
> Pasuje?
>

> --
> [ Witiia ] [Barton 2500+, QC-80AlCu, NF7 rev.2 & NB47J]
> [2x256 GoodRam] [MSI FX5600 UltraII 128MB, NB32J, Arctic TC]
> [TV Capture 98] [Samsungi 60GB/5400 & 80GB/7200] [LiteOn 832S]
> [TRO-888 Silver, Enlight HPC-300-202, 2x Arctic Light][Nec FE700+]

> Ja też chciałbym założyć firmę. Zwrócę się do Ministerstwa o małe pół
> miliona. Zatrudnię z 10 osób - one będą miały pracę, a ja niezłą kasę.

Widze ze nie masz za duzego pojecia o inwestycjach tzn. kwotach i docelowo
ile miejsc pracy powstaje... stosunek 7 mln do 200 miejsc pracy jest bardzo
dobry. Nie mowimy tu o firmie ktora bedzie czyscic ulice ale o branzy IT w
ktorej inwestycje w nowe technologie, budowa infrastruktury, sprzet,
oprogramowanie, pochlaniaja mase kasy.

> Poza tym skoro Intel na tym miałby zarabiać (a nie Ministerstwo) to
> dlaczego sam nie wyłożył kasy? Trochę dziwne - prawda?

Firmy szukaja wsparcia od strony pnastwa tak jest i tak zawsze bedzie.
Inwestor pojdzie tam gdzie dostanie lepsze warunki takie sa prawa rynku.