Re: Dysk SATA + stara p³yta

Autor: oizo <oizo{spam}_at_autograf.pl>
Data: Sat 19 Mar 2005 - 07:26:48 MET

U¿ytkownik "Piotr Wydymus" napisa³ w wiadomo¶ci

> Zazwyczaj przy nowych technologiach zachowuje siê kompatybilno¶æ w dó³.
> Kupno ju¿ dzi¶ dysku SATA uwa¿am za rozs±dny pomys³ ze wzglêdu na
> mo¿liwo¶æ
> jego pod³±czenia do kontrolera SATA II, a gadanie o wy¿szo¶ci interfejsu
> PATA nad SATA nazywam po prostu pierdoleniem g³upot (bo inaczej tego
> nazwaæ
> nie mo¿na przy ró¿nicach rzêdu 10, 15 z³).

to skoro jest ta kompatybilnosc to czemu widzia³em na jakiejs p³ycie osobny
kontroler SATA I i osobny SATA II????

A co do wyzszosci PATA nad SATA to jakas jest - na SATA WinXP i Win2000 jest
stabilniejszy - powodem niestabilnosci na SATA sa sterowniki.
Jak poprawia sterowniki to i ja bede ca³kowicie za SATA