Problem ze skanerem Trust...

Autor: mnuterking <mnuterking_at_[SPAM>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 22:36:41 MET

Witam!!

Moja znajoma ma problem ze skanerem... Po reinstalacji Windowsa XP i
zainstalowaniu sterowników do jej skanera (Trust Easy Webscan 19200),
oczywiście z odłączonym od kompa skanerem... No i z tego programiku co
się instaluje w Tray'u próbuje coś skanować i mi wyskakuje, że nie może
bo : a) nie jest podłączony skaner (a jest), b) nie świeci się LED na
skanerze ( a świeci się), a potem jeszcze wyskoczyło, że nie może
znaleźć sterów TWAIN czy jakoś tak... No to ja je instaluje od nowa,
naprawiam, co tylko można od nowa, ale to nic nie daje...:/ Miał ktoś
kiedyś tak??

Z góry dzięki

Marcinu