Re: Polerować?

Autor: PiterS <pestach_at_DELETEpoczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 18:28:39 MET

Dnia Fri, 18 Mar 2005 17:25:52 +0100, NoRek napisał(a):

> POlerowac byle rowno:)
> Ja natomiast chcialem sie spytac,czy ktos probowal malowac
> na czarno radiator.Ostatnio mialem na wykladach,ze szyny w
> rozdzielniach ee maluje na ciemny klor w celu zwiekszenia
> wsp. odawania ciepla(Kod),i zastanawiam sie jakie by to
> mialo skutki w przypadku radiatora.

Na pewno by pomogło ale są małe problemy - należałoby dobrać farbę która
bardzo dobrze przewodziłaby ciepło, no i pomalowanie możliwie najcieńszą
warstwą. Takie specjalne farby potrafią osiągać ceny zawrotne dla
przeciętnego Kowalskiego. Znajomy potrzebował do labolatorium (praca
magisterska) białą o specjalnych właściwościach, znalazł w cenie 2 czy 3
tys. Euro za litr. A na strzykawki chyba nikt tego nie sprzedaje.