Re: drukarka - wybór

Autor: Przemek <premier.2_at_wp.usunto.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 14:58:32 MET

> Witam.
>
> Planuję zakup drukarki w cenie do około 600zł. Zastanawiam się nad modelem
> HP PSC 1315. Co o tym sądzicie?

Sam kupilem jakis czas temu HP 1210. Planowalem wczesniej zakup osobno
drukarki i skanera, przegladalem sporo stron, ale trafila mi sie okazja
kupic taniej o 100zl 1210 wiec myslalem 10 min i juz byla moja. Nie mozna
spodziewac sie rewelacji, ale drukuje bardzo przyzwoicie, skanuje tez
niezle. Oczywiscie mozna kupic skaner o lepszych parametrach ,ale nie za te
pieniadze. Nie zajmuje sie profesjonalnie grafika :) . Tusze mozna napelniac
bez zadnego problemu, w 1315 sa montowane mniejsze (o 50%) pojemniki nr 27 i
28, ale pasuja do niej nr 56 i 57. Poza tym pomysl, czy bedziesz mial ochote
biegac z jedna kartka do punktu ksero, zamiast jednym przyciskiem zrobic
kopie. Oczywiscie mowa o kilku kopiach, bo wiecej jest po prostu
nieekonomiczne.
Moim skromnym zdaniem warto, ale decyzja nalezy do ciebie :))

Powodzenia

Przemek