Monitor 17': lepszy CRT czy słabszy LCD ?

Autor: Labi <kamilt_at__SPAM_IS_BEEE_interia.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 13:44:39 MET

Witam,

Zastanawiam się nad kupnem nowego monitora. Mam do wydania 700zł.
Ewentualnie mogę dołożyć 300-400 zł do monitora LCD.
Czy za takie pienądze(1000-1100zł) opłaca się kupować monitor LCD ?
Chodzi mi o czas reakcji piksela, ilość wypalonych pikseli w ciągu
pierwszych miesięcy używania. Czy pozostać przy wyborze CRT ?

Zastanawiam się nad:

CRT:
Samsung SyncMaster 757 MB 630,-
Samsung SyncMaster 797 MB 670,-

Czym różnią się powyższe modele ? Opłaca się dopłacać do 797 ?

Ewentualnie jakieś inne firmy.

LCD:

NEC AccuSync 72VM 1150,-
iiyama e-yama 17NE1 940,-
iiyama ProLite E433 1170,-

Czy może coś z LG(1 msc gw. na wszystkie piksele):
LG Flatron L1715S \
LG Flatron L1710S = cena około 1150,-
LG Flatron L1730S /

Monitorek pewnie podziała kilka dobrych lat, więc chciałbym kupić coś
za te pienądze najlepszego by później nie narzekać na zakup.

Dzieki za wszelką pomoc,
Labi