Re: Notebook z NIEMIEC

Autor: WB <imie_at_nazwisko.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 12:23:21 MET

Użytkownik "dylan" <upps@nie_mam_maila.pl> napisał w wiadomości
news:d1edn0$qhg$1@nemesis.news.tpi.pl...
> ja bym zwrócił uwagę w pierwszej kolejności na klawiaturę, coprawda można
> przekleić naklejki ale może da się coś znaleźć z klawiaturą QWERTY a nie
> QWERTZ

1. mapowanie klawiatury zawsze i wszędzie da się zmienić na dowolne. to jest
TYLKO kwestia napisów na klawiszach.
2. jak ktoś pisze bezwzrokowo dziwna klawiatura nie ma znaczenia (ja mam np.
belgijską AZERTY), a naklejki mają nieraz tendencję do ślizgania się i
wycierania.
poza tym klawiaturę można za 150 zł wymienić także na pewno nie warto na to
patrzeć w pierwszej kolejności.