Re: Dysk SATA + stara p³yta

Autor: oizo <oizo{spam}_at_autograf.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 11:03:20 MET

U¿ytkownik "Benjamin" napisa³ w wiadomo¶ci
> Witam
> Mój problem (i pewnie nie tylko mój) polega na braku miejsca na HDD. Mam
> starsz± p³ytê z Athlonem 1600+, p³yt± MSI K7T266Pro, HDD Seagate Barracuda
> IV ATA100 40GB. Nied³ugo planujê zakup nowej p³yty i procka
> (najchêtniej co¶ na nForce4 i jaki¶ A64). W zwi±zku z tym, i¿ nowe p³yty
> maj± kontrolery S-ATA, chcia³bym kupiæ jak najszybciej dysk z takim
> kontrolerem. Moje pytanie brzmi: czy do obecnie posiadanej przeze mnie
> p³yty z kontrolerem ATA100 da radê pod³±czyæ dysk S-ATA?

do samej p³yty nie - musia³ bys zakupic kontroler SATA w postaci karty
PCI.( a pci ma max przepustowosc 133MB/s)

Ja bym na twoim miejscu poczeka³ na p³yty g³owne(chipsety) z SATA II bo SATA
I nic nie daje
Dyski SATA I maja takie same predkosci jak ATA 100 i 133

P.S. chyba sa juz chipsety z SATA II