Re: skanery - gdzie znaleźć porównanie szybkości skanowania

Autor: Jakub Ziobro <qbusNOsSPAMs_at_poczta.onet.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 09:33:22 MET

> Typowo dla strony A4 jest to niewiele poniżej 1 minuty dla obrazków
> czarno-białych 300 dpi. (Droższy sprzęt, za kilka/-naście tys. zł, potrafi
> mieć szybkość 10+ razy większą.)

CanoScan 3200F - nie wiem jak inne Canona, ale ten skanuje A4 w 300dpi w
czasie 8 sekund. Nie piszę tego z instrukcji czy strony internetowej -
jestem posiadaczem takiego modelu więc sprawdziłem doświadczalnie.
Oczywiście wymagany interfejs USB2.0. Sam długo szukałem skanera, głównie
pod kątem szybkości skanowania, więc dobrze to rozumiem. Jeśli skanuje się
kilkaset/kilka tysięcy zdjęć to szybkość MA znaczenie ;-)

--
Pozdrawiam,
Jakub Ziobro