Re: kupilem dysk

Autor: Pawel K <pawel1234ppppp_at_wp.pl>
Data: Fri 18 Mar 2005 - 09:23:52 MET

Użytkownik PiterS napisał:

> No właśnie, mojemu też nie pomaga nawet podkładanie pianek pod spód, silnik
> gwiżdże aż niemiło.

to i ja przy oakzji spytam
mam dysk WD 160GB od ponad 2 tygodni i dysk ten jest dosc glosny jak na
swoje przebyte 2 tygodnie. tak ma byc czy cos z dyskiem jest nie w
porzadku? dodam tez ze juz raz padla mi na nim partycja systemowa
poza tym nie wiem czy tak powino byc ale podczas zamykanai kompa dysk po
odlaczeniu zasilania wydaje z siebie taki brzdek jakby cos zaskakiwalo i
to tez mnie niepokoi cyz aby z dyskiem wszystko ok

pozdrawiam