AC97 Klonowanie kanalow wyjsciowych

Autor: Grzegorz Chmurzyński <gchmurzynski_at_op.pl>
Data: Thu 17 Mar 2005 - 22:31:46 MET

 Witam jestem nieszczeliwym posiadaczem ukladu realteka na plycie glownej
NF7 (alc650) .
Wczesniej mialem SB Live 4.1 (sle sie spalil wraz ze starym mobo) i za
pomoca alternatywnego sterownika (kX-mixer'a) moglem sobie dowlonie
manipulowac kanalami wyjscia.

Czy jest jakis odpowiednik dzialajacy na realteku??

Bardzo mi na tym zalezy poniewaz mam wieze + sluchawki.
Wieze wlaczam raz na jakis czas i glownie uzytkuje kompa ze sluchawkami na
glowie.
Potrzebuje tak ustawic zeby byla mozliwosc sluchania dokladnie tego samego
na 2 wyjsciach np. "przod" i "tyl" ma grac to samo.

W kX-mixerze latwo to sie dalo zrobic laczac tylko odpowniednie wyjscia i
gralo pieknie i glosno... a teraz musze sie gimnastykowac z przepinaniem
kabla raz na
wieze, raz do sluchawek,

Dzwiek wydawany z rozdwojenia (taki dzyndzel znalazlem co z 1 wyjscia robi
2) z racji samego rozwiazania jest 2x cizszy niz normalnie.....

Qrcze pomocy.
Naprawde nie potrzebuje 5.1 chce miec 4 glosniki ale zeby na glosnikach z
tylu byl klon dzwieku z przodu

Z gory dziekuje za pomoc.

--
Yaboll lnobyy@vagrevn.cy (ROT13)