Re: Abit NF7 i dwa dyski 160 GB - problem

Autor: Grzegorz Chmurzyński <gchmurzynski_at_op.pl>
Data: Thu 17 Mar 2005 - 22:21:23 MET

Z dziennika pijanego naczelnika:
Skazaniec PePe_M naskrobał na ścianie:

> Witam
>
> Od kliku miesiecy jestem szczesliwym posiadaczem dysku Samsung
> SpinPoint 160 GB SP1614N (7200, 8MB cache) ATA/133, postanowilem
> dokupic drugi identyczny i pojawil sie problem Bios (zaktualizowany)
> nie widzi dwoch dyskow w duecie :(
> Widzi kazdy z osoban zarowno jako masteri slave natomiast po
> podlaczeniu dwoch komputer glupieje :(

Potasuj zworkami (czasami uklady na dyskach sa tak dziwne, ze jeden musi byc
na mastera, a drugi na cable select lub jeszcze w roznych innych
kombinachacj, np na sztywno slave-master, cs-master, cs-slave, master-cs,
slave-cs...itp)

PS. a najlepiej zastanow sie czy nie lepiej bylo by wpiac kazdy z dyskow do
osobnego kontrolera na plycie :)

--
Yaboll lnobyy@vagrevn.cy (ROT13)
GG: 1100100101001000101 (bin)