k7t266 pro2 v3.0 (bios)

Autor: <B_at_rt>
Data: Thu 17 Mar 2005 - 16:58:41 MET

Stalem sie posiadaczem plyty jak w temacie. Otoz w biosie nie ma zadnych
opcji dotyczacych podkrecania i zmiany napiec. Niby jest mozliwosc
zmiany fsb ale opcja ta jest nieaktywna. Co do napiec nic nie ma.
Czytalem recenzje i opisy tej plytki ale w wersji 1.o lub 2.0. i tam
posiadaja dosc pokazne opcje podkrecania. Czy moge wgrac do tej mojej
plyty bios z wersji 2.0 lub 1.0 bo ta moja to jest jakas produkcja
specjalnie dla fujitsu i nawet nie moge znajsc takiego biosa. Gdzies
wyczytalem ze istnieje ale go nieznalazlem :(

Procka jakiego tam mam to duronek 600 z olowkowo odblokowanym mnoznikiem .