Re: Tania drukarka laserowa do domu

Autor: A.L.E.C <alec1_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 17 Mar 2005 - 15:33:36 MET

Darek wrote:
> Biorę pod uwagę te trzy:
> HP LaserJet 1010 (583PLN),
> HP LaserJet 1012 (785PLN),
> HP LaserJet 1015 (980PLN)
>
> Którą z tych trzech i dlaczego byśmy wybrali do domowego użytku?

mam w pracy od kilku lat kilkadziesiąt drukarek 1010 i 1015, i zdecydowanie
1015 jest lepsza, bo:
- szybsza
- ma port LPT
- ma pokrywę na pojemnik z kartkami, dzięki temu papier mniej się kurzy i
łatwiej wkłada się kartki do drugiego "wejścia".

Jeszcze dodam, że przez te kilka lat żadna z tych drukarek nie była w
serwisie, jedno co mnie denerwuje, to chyba sklepane drivery USB, bo często
zdarza się, że drukarka przestaje odpowiadać, czasem wystarczy ją wyłączyć,
wyciągnąć kabel, ale czasem trzeba wyłączyć komputer. Trafiłem też raz chyba
na wybrakowana partię, bo nowe tonery do 1010 były prawie puste (kilkanaście
kartek).

> A co to jest w ogóle duplex ręczny?

przekładasz kartki osobiście :)

--