Re: Tania drukarka laserowa do domu

Autor: Marcin \ <xuled_at_WYTNIJop.pl>
Data: Thu 17 Mar 2005 - 14:37:21 MET

Użytkownik "Paweł" <psielecki@[wytnijTo]epf.pl> napisał w wiadomości
news:d1bv8o$feh$1@news.media4u.pl...

> No nie do końca. Uczciwie trzeba powiedzieć, że to co złe w przypadku HP
> zaczyna się gdy coś w sprzęcie nawali. Dopóki coś takiego nie nastąpi
> sprzęt HP należy do najlepszych. Używam drukarek HP w domu i w pracy i
> mogę powiedzieć, że pracują bez problemu pomimo nie zawsze przepisowych
> warunków pracy i złego słowa na ich temat powiedzieć nie mogę. Dramat
> natomiast zaczyna się w serwisie. Dlatego na zakup sprzętu HP powinni
> decydować się tylko ryzykanci lub szczęściarze, którym nic się nie psuje.

Wlasnie o tym pisze. HP nie ma renomy - to nie znaczy ze urzadzenia sa zle.
HP ma marketing - to znaczy ze pomimo kilku ewidentnych bubli, kosztow
eksploatacji, jakosci obslugi/serwisu jest liderem w drukarkach domowych.
Chodzi o to ze nie zawsze nalezy kierowac sie popularnoscia i "obiegowa"
opinia.

--
Pozdrawiam,
Marcin "bydle" Szwarc