Re: odnośnie działania pamięci SDRAM...

Autor: Filip Drunkenstein <adres_at_w.podpisie>
Data: Thu 17 Mar 2005 - 14:21:37 MET

Zobaczcie co napisał komp w manuskrypcie
news:d19poj$bll$1@nemesis.news.tpi.pl !
Dokładnie :| mam taką jedną kostę 64MB, która "gryzie się" z każdą
inną (prawie). Testowałem na 6 różnych kompach i dopiero na 7 z kolei
poszła z 32MB. Nie mam pojęcia od czego to zależało, bo płyta ani
najstarsza z testowanych, ani najnowsza...
> Bo i więcej jak 66 nie pójdzie, bo to będzie na Celku500... Ale się
> zastanawiałem, czy lepiej 2x64, czy 1x128 jej zamontować
Kupić 128, a jak będą chodzić razem to najlepiej 64+128 - najwyżej
zostanie samo 128

--
Pozdrawiam                    Filip Drunkenstein
** gg /bin/: 10110110111110010000111**