Re: Drukarki - materia³y eksploatacyjne

Autor: dUDUS <mt.dudus_at_interia.pl>
Data: Thu 17 Mar 2005 - 10:39:17 MET

> przy takiej ilosci druku nie oplaca sie kupowac laserowki.

Nieprawda. Dzisiaj mozesz kupic juz laserowke za 390 - na allegro Samsung
ML-1520. Taka posiadam i jestem jak na razie calkowicie zadowolony. Jezeli
nie potrzebujesz wydruku w kolorze szczerze polecam! Dodatkowo lepsza
jakosc, szybkosc i tania eksploatacja. Pamietam atrament i drogie oryginalne
tusze, problemy z napelnianiem i lejacym sie atramentem, itp... szkoda
nerwow ...