Beep płyty głównej w trakcie działania systemu.

Autor: Floyds <tomasz.grabowski_at_xl.wp.pl>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 21:40:37 MET

Witam ponownie.

Już wcześniej pisałem na ten temat, ale niestety bez odpowiedzi. Wobec tego
ponawiam problem, może ktoś z Was wie jak sobie z tym poradzić i co to
oznacza.. Otóż od kilku dni w trakcie pracy komputera co jaskiś czas płyta
piknie
pojedyńczym pikiem. Niby wszystko działa OK i nie mogę zorientować się o co
chodzi. Może kotoś z Was mi pomoże rozwiązać ten problem.
Płyta Gigabyte GA-7VA z najnowszym biosem. Procek Athlon 2000 XP i
nagrywarka DVD.

Aha. Dodam, że całykomp oczyściłem, proc ma nowe śmigło. Temp 52 stopnie -
Athlon XP 2000. Pamięci 2 x po 256. Zamieniłem banki. Taśmy do napędów
sprawdzone i zamienione między urządzeniami.

Floyds.