laptop-modem -problem

Autor: Jacek23 <jacek23_at_post.pl>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 14:02:49 MET

Witam mam taki problem , laptop IBM T42, wszystko dziala tak jak powinno, z
tym ze mam problem z modemem.
Instaluje sie normalnie , sterowniki sciagniete ze strony IBM, do win 98se.
Komunikacja z nim jest oki wedl. testu w panelu sterowania, zadnych
konfliktow.
Polaczenie z 0202122 tez dobrze jest skonfig.
A przy probie polaczenia komp sie zawiesza, na nic nie reaguje i konieczny
zawsze reset jest.
jest to modem:
IBM Integrated 56 Modem.
Dodatrkowo z modemem instaluje sie jeszcze cos takiego:
HSFMODEM, PCI Modem Enumerator, nie wiem czy to ma znaczenie ale to tez jest
.
Moze ktos poradzi bo bede nieraz potrzebowal sie pzejsc z laptopem gdzies
gdzie jest gniazdko telefoniczne
Pozdrawiam i czekam na sugestie
Jacek

--