Re: *AGP* Gdzie to włączyć?

Autor: Kaja <melomanka_at_bez.spamu.autograf.pl>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 13:03:44 MET

Wed, 16 Mar 2005 02:28:52 +0100, Axel napisał(a):

> Wygląda na to że masz kartę graficzną zintegrowaną z płytą główną która
> pracuje w trybie PCI. Można spróbować jeszcze raz zainstalować odpowiednie
> (najnowsze) sterowniki do chipsetu płyty głównej, no i do karty graficznej.
> Jeżeli płyta ma AGP, to zintegrowana karta graficzna też powinna działać w
> trybie AGP automatycznie po zinstalowaniu sterowników, o ile nie wyłączy się
> jej w BIOSie. Przynajmniej tak było w starszych i8xx. Miałem kiedyś i810 i
> pomimo że płyta nie posiadała slotu AGP to zintegrowana karta graficzna
> [...]

Juz drugi raz to wklejam:

Opis urządzenia
Intel 82443BX/ZX AGP Controller [B-1]
Opis urządzenia
Intel 82443BX/ZX Host Bridge/Controller [B-1]

 Skoro jest controller, to chyba gdzieś to AGP można ustawić? Cały czas
chodzi mi o to gdzie w BIOS-ie jest ta opcja do włączenia.
Czyli AGP to są tylko na kartach graficznych? Jeśli tak, to już bym
zrozumiała o co chodzi.

--
Kaja