Re: windows 3.11 gdzie to można znaleść >?>

Autor: Dudus <tomkeUSUN_at_wp.plUSUN>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 12:32:39 MET

Dnia 2005-03-16 12:25, Użytkownik W I T U X napisał:

> Taka historia, że nie mam tego na dyskietkach tylko na twardym dysku.
> Tylko takie pliki http://www.members.lycos.co.uk/witux/311.jpg
> I nie widze plików instalacyjnych.

Na moj gust to to nie jest instalka tylko spakowany katalog z
zainstalowanym w dawnej prehistorii :-) windowsem.. mozesz sprobowac po
zainstalowaniu dosa rozpakowac to cos do katalogu c:\windows\ i
uruchomic plik win.com ale nie obiecuje ze ruszy..

Wieczorem moge zerknac czy gdzies w domu nie mam instalki to bym mogl Ci
to wyslac.