Re: windows 3.11 gdzie to można znaleść >?>

Autor: Dudus <tomkeUSUN_at_wp.plUSUN>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 12:16:12 MET

Dnia 2005-03-16 12:00, Użytkownik Jacek Maciejewski napisał:

> Skoro masz w3.11 na dyskietkach to po prostu go zainstaluj, wkładając
> pierwszą dyskietkę do napędu i butując z niej komputer. Po chwili
> instalator zażąda następnej dyskietki i tak aż do ostatniej. Na
> koniec zrestartuj komp, włącz w biosie butowanie z ide0 w pierwszej
> kolejności i już gotowe. I nie pieprz głupot o odpalaniu :) , będzie
> sie odpalać z dysku :)

Biedny gosc jak bedzie chcial tak jak mu radzisz :-)
Windows 3.11 nie byl sustemem operacyjnym i jego instalka nigdy nie byla
bootowalna..

A co do porady.. to jesli masz w3.11 na dyskietkach, to z poziomu DOS'a
(musisz go najpierw zainstalowac i tu pojawiaja sie dyskietki
bootowalne) odpalasz setup z pierwszej dyskietki (albo sie jakos inaczej
nazywa) no i potem przekladasz kolejne dyskietki jak komp poprosi..

Ehh.. jaka to historia :-)