Re: GF3Ti/GF4Ti/GFfx - co wybrac?

Autor: Moreusz <ssteczek_at_os.pl>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 11:58:34 MET

> W tej chwili cena/jakosc jak dla mnie najlepiej stoja GF4Ti4400, ale
bylbym
> wdzieczny o jakies szybkie porownanie kart, o ktore pytam i kategoryczne
> odrzucenie najglupszych wyborow;)
> Bede wdzeczny za wszelaka pomoc.
>
> Pozdrawiam
> Mikolaj

witam
ja proponuje zakup GF4Ti4600 ja niedawno kupile na allegro za 300
zeta.Wedlug mnie to cudenko producent ASUS taktowania 350/650.tez bylem w
podobnej sytuacji bo mialem GF2 MX wiec roznica jest OGROMNA.napewno nie
posluchalbym kolesia ktory ci radzil odlozyc jeszcze i kupic GameCuba bo to
badziewny sprzet. poszukaj na allegro czasem sa swetne sprzeciki za nie duze
pieniadze.lepiej kupic troszke starszy sprzet ale w FULL VERSION :) niz
karte nowa ale z polowa lub nawet 1/4 mozliwosci.
pozdrawiam