Re: Monitor CRT tańsze i gorsze :( np Samsung 795 MB

Autor: Tynio <SKASUJ_TO_tynio_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 10:29:46 MET

Poswiecajac chwilke wolnego czasu MAYDAY naskrobal(-a):

> Dziwie sie ludziom, co nawet nie wlacza w sklepie monitora i go od
> razu kupuja Ja swój wybieralem 2 godziny. Az sprzedawca narzekal,
> ale co mial do gadania. Po rozciągnieciu obrazu nie trzeba bylo nic
> regulowac, zadnych mor, czy geometrii.

Wiesz je tez jestem tego zdania ze monitor powinno sie ogladac przed zakupiem
inaczej przy elementach do kompa plyta , procek czy nawet pamiec to
juz starczy by byla firma i poczytac testy ;)

Ja sie bawilem godzine przy monitorku - a pytalem sie czy sa jeszcze tacy zboczency jak ja
z testami do sklepu przychodza to powiedzieli ze teraz nikt nie zwaraca na to uwagi tylko
na kolorki patrza i na jasnosc oraz kontrast a na reszte "leja" ;)

Tynio

Pozdrawiam