Re: [OT] Nielegalny program w pracy

Autor: BQB <adres_at_anty.spamowy.com.invalid>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 09:58:04 MET

Użytkownik "BLE_Maciek" <i80c586@cyberspace_NO_SPAM_.org> napisał w
wiadomości news:i69d311kd12du5lvgspt2pq1qrlt0dd8ii@4ax.com...
> Mon, 14 Mar 2005 21:16:07 +0100 jednostka biologiczna o nazwie "Karol"
> <no@mail.pl> wyslala do portu 119
> jednego z serwerow news nastepujace dane:

> A Norton Commander ? Przeciez to juz chyba abandonware ? Nie obsluguje
> wprawdzie dlugich nazw ale kto ich uzywa ? ;-)

Norton w którejś wersji obsługę taką umożliwiał. Co znaczy, że jest
abandonware? starsze niż 5 lat? Nic z tego, prawo autorskie działa przez
75 lat i jeśli dana firma stwierdzi, że nie udostępnia na takich
zasadach, to nici z tego. Możesz używać win98 jako abandonware? Spróbuj,
jak przyjdzie BSA, to dopiero bedziesz miał.

--
bqb znaczek wiadomo jaki data.pl
Czemu ja wcześniej tego nie widziałem www.scorched3d.co.uk