kodeki prosze o pomoc

Autor: Raven <raven1331_at_interia.pl>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 08:36:36 MET

Witam,

Czy ktoś może mi pomóc rozwiążac ten problem?!?
Wszystkie divxy działały mi ok az do momenty kiedy zainstalowalem sobie
sobie nowy kodek DivX521XP2K.exe ktory rzekomo mial mi sie przydac podczas
robienia kopi zapasowych plyt dvd - obecnie po jego deinstalacji nie moge
otwoprzyc zednego filmu w bestpleyerze, nia w allplayerze nawet jak zastsuje
najnowszys zestaw kodeków ffdeshow.
jedynie tylko w divxplayer ktory instaluje sie razem z w/w kodekiem mogę
otworzyc wszystkie filmy??

w czym jest oproblem jak mam usunąc to cos i worcici do starych ustawien??

pozdro
Raven