Re: bad crc przy wiekszych plikach

Autor: adasiek <podolany_at_poczta.wp.pl>
Data: Wed 16 Mar 2005 - 00:05:22 MET

Hannibal wrote:

> [...]

[...]

> Fajniej by było jakby po polsku było napisane ...

jest wiele osob, ktore swiadcza uslugi diagnostyczne za pieniadze;
jezeli nie masz odpowiedniej wiedzy (np. nie znasz slownictwa
technicznego w innych jezykach), mozesz skorzystac z ich pomocy;
moim zdaniem jest to dosyc uczciwe rozwiazanie - placisz za ich
wiedze, za wiedze ktorej nie posiadasz;

adas;