Re: co byscie polecili?

Autor: ToMasz <witu_at_NO-SPAM.op.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 23:43:18 MET

Wojtek H. wrote:

> Pogadaj teraz ze zdrowym rozsadkiem.
> A ten zestaw to tak pół żartem pół serio. Jeżeli faktycznie nie masz
> ograniczeń finansowych, to może dasz radę w to zainwestować.
Noooo Dzieki. Mój zdrowy powiedział o Tobie cos czego nie moge tu napisac :)
Piszac o braku ograniczen finansowych, miałem na mysli fakt ze nie chce
rady: mam 250 zł, chce za to pentium4@4400 i płyte ze zintegrowanym młynkiem
do kawy.

Poprostu, jesli jest cos co przy niewielkim nakłądzie finansowym, w sposób
widoczny przyspieszy działąnie mojego kompa- kupie to, jesli nie, zostane z
tym co mam.

ToMasz