Re: Asrock K7S8X 3.0 vs Athlon 900MHz

Autor: abdesign <usun_abdesign_at_upoczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 22:59:55 MET

> poza mnoznikiem moze byc jedna roznica - byly wersje 1000 na szyne
> 133, byly tez na 100. nie sadze jednak, by plyta nie miala
> obslugiwac
> procesorow na wolniejszym fsb...
>
> swoja droga w tych akurat modelach mnoznik byl standardowo blokowany
> - dopiero operacje na l1 pozwalaly na jego zmiane.

no moze za duzy skrot myslowy z tym mnoznikiem - niemniej
w tych modelach poloaczenie l1 jest banalnie proste
(chodzi mi o to ze moge go ustawic rownie dobrze na 10x100)
na stronie asrocka jest napisane ze plyta supportuje
athlona 1000/100 i 1000/133 czyli zarowno mnoznik
ponizej 10 czy 9 jak i magistrale 100 dlaczego wiec
na stronie nie ma wypisanych athlonow thunderbird
slabszych od 1000MHz? jest jakis haczyk a moze to niedopatrzenie?

pozdrawiama artur