co byscie polecili?

Autor: ToMasz <witu_at_NO-SPAM.op.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 22:13:32 MET

Witam
Komp głównie liczy filmy. LIczy to znaczy, pracuje jako magnetowid, a potem
przelicza na mniejszy rozmiar, na Divixy, Xvidy SVCD czy co tam komu sprzet
odtwarza. Gry - bardzo rzadko,

Mam wiec: N Force2Ultra400 z Athlonem 2400
1GB ram. ( 2x0.5gb, tak jakos połaczone dwie identyczne kosci zeby wydajnosc
wzrosłą-sory nie zna sie, Wy napewnoo wiecie o co to chodzi)
240GB dysków SATA raid.

Mam kupca na płyte z prockiem i ewentualnie z pamiecią.

Bede musiał kupic cos nowego. Nie mam zadnych ograniczen finansowych, poza
moim ( dosyć skąpym) zdrowym rozsądkiem
Co byście polecili? PRaktycznie wystarczy płyta (mam raida na PCI,
Bluetootcha na sledziu, wiec moze byc mocno goła) Procek dowolny, Radiarota
nie chce bo mam chłodzenie wodne, no i pamiec, musi poprostu pasować do
płyty!.

Reasumujac, Okazyjnie sprzedaje to co mam, chce jak naj mniej dołożyc, ale
zakup powinien byc wart swej ceny.

pozdrawiam, i serdecznie dziekuje
ToMasz