Re: Monitor CRT tańsze i gorsze :( np Samsung 795 MB

Autor: Hannibal <salaboss_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 21:47:03 MET

Użytkownik "Tynio" <tynioNO_SPAM@poczta.wp.pl> napisał w wiadomości
news:d17enr$ldv$1@opal.futuro.pl...

> [...]

Jak ci ten kumpel pozwoli to może dopłać do 797. Kupiłem jakiś miech temu i
poprostu lux. 979 mają wiecej khz i 100 da sie bez niczego ustawić.
Monitorek naprawde fajny obraz jak skała, cichutki a niższy niż moja 15,
tylko głębokości ma o 2 cm więcej (-:
Czy mi się wydaje czy przekątna w tych samsungach jest większa od 17 lg
flatron ???