Urzadzenia na USB i pad plyty glownej

Autor: Marcin <marcin_at_spam.com>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 20:59:58 MET

Witam
Mam kieszen na dysk 3.5" na USB2.0 i problem, mianowicie juz padly mi 2
plyty glowne podczas odlaczania, nie podlaczania, dysku z komputera.
Plyty glowne to Asus P4P800-X. Na szczescie plyty naprawione zostaly na
gwarancji jednak pozostaje pewnien dyskomfort czy stanie sie to
ponownie. Z tego co sie orientuje, USB mozna podlaczac i odlaczac na
chodzacym sprzecie, nie powinno to sprawiac problemu. Moze znaczenie ma
to, ze dysk w kieszeni jest zasilany poprzez oddzielny zasilacz, a nie z
USB, ze wzgledu ma mala wydajnosc pradowa USB. Plyty spalily sie w
pracy, natomiast w domu dysk podlaczam i odlaczam kilka razy dziennie i
jak dotad, na szczescie, nic sie nie wydarzylo. Czy mam sie jednak
obawiac niespodzianek?

Czy ktos mial podobne problemy, jak sobie z tym radzic, gdzie szukac
przyczyny padania plyt glownych?

Pozdrawiam
Marcin