Winfast 2000 XP Expert i monitor LCD

Autor: Bartek Grimm <bartek_grimm_at_gazeta.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 19:36:13 MET

Dzien dobry.
Po wielu bojach popartych googlaniem udalo mi sie doprowadzic karte Winfasta
do dzialania. Nagrywa, daje dzwiek, nagrywa z dzwiekiem, reaguje na pilota,
nie resetuje komputera. Ogolnie jest niby OK. Ale jest jedno "ale" - obraz
nie jest dobry (taki jakby rozmyty, drzacy, logo stacji jakby za dodatkowa
brudna szyba). Zwykly telewizor podlaczony do tej samej anteny daje dobry
obraz. I teraz nie wiem, czy karta jest bardziej wybredna i wzywac fachowca
od kablowki, zeby sprawdzil sygnal, czy to wina monitora (LCD Belinea
101751b) bo tak naprawde to nie wiem w jakiej rozdzielczosci sygnal podaje
karta (telewizyjnej ?) i jak znosi to monitor. Moze ktos juz to przewalczyl
?

Komputer : Athlon XP 2500+, SVGA FX5200 128MB 128bit MSI, Windows XP Pro,
LCD Belinea 101751b podlaczony po DVI.

--
Bartek Grimm