Myszka logitech MX 700 i Akumulatorki jak ladować.

Autor: |3eR|<0 <._at_.>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 17:20:05 MET

Panowie powiedzcie jak najpewniej ładować i eksploatować akumulatorki w tej
myszcze .Chcę zakupić nowe już AA 2600 mAh Camelion(albo inne, możę jakies
polecacie najlepsze jakie są na rynku:>), bo moje obecne GP 2300 "siadają".
Mam pół roku i po ~1.5 dnia ciagłej pracy siadają( tzn zapala sie kontrolka,
10 minut i klapa). Po zakupie tych GP 2300 nie formatowałem ich tylko po
prostu załadowałem je do końca..no a poźniej po prostu używałem, z tym, że w
różny sposób. Doładowywałem po 5 min 10 , minute, godzine, całą noc. Czy da
sie poprawnie sformatowac tą ładowarka od myszki nowe paluszki i jakie
najlepiej kupić tak żeby nie miały pamięci ładowania. Niestety nie pośiadam
żadnej innej ładowarki.
Dzięki.