Re: Karta graficzna śmierdzi - to normalne ? - pilne!

Autor: Jacek Maciejewski <jacmac.wytnij_at_go2.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 16:58:55 MET

> A co do tego radiatora, to nie wiem do końca jak to
> zdemontować. To jest jak wspominałem na takich dziwnych śrubach - to
> chyba sie wyciąga od spodu pincetą albo nie wiem.. pomyśle.. Te
> sprężynki są właśnie na tych śrubach, jakby one pełniły role
> amortyzatora dla radiatora od strony chipsetu 8-)

Ech, od strony druku są pewnie łapki z zaczepami, a to co nazywasz
"dziwnymi śrubkami" to pewnie plastykowe przetyczki. Ściśnij pincetą
czy szczypcami te zaczepy i wypchaj do góry przetyczkę. A nie zgub
sprężynki, bo się naszukasz :) Te łapki jak są stare, "lubią" pękać.
Ale ty nie pękaj i jakby co to wymień na śrubki metalowe :).

--
Jacek
***K7S5AL, Athlon2400+, 512MB SDR, GF4MX440, Feel 300W***