Re: Asus A7V880 brak dzwieku

Autor: Jakub Ziobro <qbusNOsSPAMs_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 16:38:55 MET

> wgralem ta bete, komp dziala stabilnie choc nadal nie moge restartowac :(
> to juz zaczyna byc meczace... zwiekszylem napiecie na cpu do 1,70 jak mi
> gdzies radzono, ale podobno moze to byc wina ramu no name...

Chm, to w takim razie więcej pomysłów w tej sprawie nie mam. U mnie komputer
zamiast się wyłączyć przechodził w stan hibernacji - bios 1009 rozwiązał
problem.

> gdzie znajduje sie ta opcja POST Reporter? jakos nie moge jej
> zlokalizowac.

A, rzeczywiście, to było w starszych płytach, do A7V8X. To w takim razie
możesz sprawdzić przy użyciu funkcji Instant Music - o ile masz kabelek
audio. Jeśli zadziała to będziesz miał pewność że kable i wyjścia dźwiękowe
są dobrze podłączone.

--
Pozdrawiam,
Jakub Ziobro