Ghost i nagrywarka DVD

Autor: Rolend <nie_at_ma.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 15:04:07 MET

Witam czy jest mozliwosc, tzn. wiem ze jest ale nie wiem jak to zrobic.
Chcialbym aby ghost odpalil mi sie z dyskietki startowej i widzial
zewnetrzna nagrywarke DVD. Musze nagrac obraz i wiem ze znajomy kiedys cos
takiego robil ale mi jakos dziwnie nie idzie. Moja nagrywarka to Liteon
SOHW-1213S na USB. Qmpel robil to samo na tej samej nagrywarce wiec sie da
ja nie moge :/. Na marginesie nie mam juz z nim kontaktu :)

Pozdrawiam
Rolend