Re: Drukarka Canon S820

Autor: Boska <boska_at_nie.ma.takiego.numeru.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 11:12:25 MET

On Tue, 15 Mar 2005 10:40:59 +0100, we all wasted time reading Enriquez's
scribble :

> Witam.
>
> Mam problem ze zrozumieniem jednego z punktów instrukcji serwisowej do tej
> drukarki. Aby wejść do menu serwisowego należy przycinąc przycisk RESUME i
> trzymając go włączyć drukarkę poprzez naciśnięcie POWER. To rozumiem, ale
> punkt drugi mówi:
> "2. While holding down the POWER button, let go of the RESUME button before
> pressing the RESUME button again twice in succession. Then go of both RESUME
> and POWER buttons."
> To już jest dla mnie trochę zagmatwane. Proszę o wyjaśnienie jak naciskać te
> [...]

trzymajac wcisniety przycisk power zdjac palucha z RESUME a potem jeszcze
raz wcisnac CALY CZAS WCISKAJAC POWER a potem oba paluchy zdjac ;]

--
Boska
Kuba Wojewodzki: Nie zaprosze Leppera. Za duzo jara marihuany i juz