Re: Samsung 959NF

Autor: Boska <boska_at_nie.ma.takiego.numeru.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 10:07:30 MET

On Tue, 15 Mar 2005 00:57:58 +0100, we all wasted time reading Jacek23's
scribble :

> Ja bym jednak stawial na jeden dobry plaski CRT.

a jaki? tak z kilka najlepiej, bo ja wlasnie tez szukam (i szukam, zeby byl
czarny) a poza
http://systemsassurance.com/systemsSpec.asp?id=T3960UK&id1=ICC006328
tym sprzetem niewiele znalazlam. ale ja nie mieszkam w polsce, wiec moze to
dlatego. u mnie rynek jest nasycony lcd, niestety. ktos moze cos polecic z
crt?

--
Boska
Kuba Wojewodzki: Nie zaprosze Leppera. Za duzo jara marihuany i juz