Re: Samsung 959NF

Autor: R <red_at_klub.chip.pl>
Data: Tue 15 Mar 2005 - 00:11:48 MET

ppf mfmppfmpmffpmffpppmffmpp 14 Mar 2005 22:11:50 GMT, Andre
pppmmmpfmmfffmmmmmpmf:

> no to chyba lepiej zainwestowac w LCD do takich zastosowan...

Juz o tym myslalem, ale dobry LCD na ktorym da sie sensownie grac bylby
bardzo drogiDlatego docelowo beda dwa monitory - sredni LCD do spraw
biurowych i sredni CRT do gier i filmow. Mysle ze cenowo wyjde na tym lepiej
niz kupujac jeden super do wszystkich zastosowan. Ogolnie to planowalem
zakup dopiero za miesiac - dwa, ale moj obecny monitor odmowil posluszenstwa
i jestem zmuszony kupic cos jak najszybciej na jego miejsce.

--
What is real? How do you define real? If you   |     Marcin 'R' Wićko
are talking about what you can feel, smell,    | marcin.wicko(at)softword.pl