Re: pytanie o pamiec dwukanalowa

Autor: Soulsick <soulsick_ANTY_at_SPAM_autograf.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 23:14:06 MET

Piotr Wydymus <motaboy@poczta.onet.pl> wrote in
news:1i6wjbnguck2y.7cmvx9041k7f$.dlg@40tude.net:

> Zamiast jeździć do sklepu trzy razy z reklamacją jednej kości i
> poświęcać czas i pieniądze na benzynę, dopłacasz 20, 30 zł i masz
> problem z głowy. To mój przypadek - kość 256 PC3200 do serwera. W
> końcu wziąłem TwinMos'a.

Dobra rada. Jak masz slep taki, ze wrazie czego ci wymienia dobra pamiec
ktora akurat tobie nie dziala, komputer moze miec przestoje to bierz no-
name, za ktoryms tam razem na pewno dopasujesz, a jak nie to doplacisz i
bedziesz mial firmowke. Jak nie jestes pewien, czy sklep jest przyjazny,
nie masz wyjscia, kupuj firmowe.

--
Soulsick