Re: Drukarka laserowa do domu

Autor: <Pan_Samochodzik_at_o5.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 21:06:54 MET

> Witam,
> ktora drukarka laserowa bedzie najtansza do zastosowan domowych ,uwzgledniajac
> koszty zakupu i eksploatacji? Gdzie ja najlepiej kupic?
> Drukuje glownie dokumenty tekstowe czarno-biale, od czasu do czasu jakas
grafika
> sie zdarzy, wykres czy cos.
> Mozecie pomoc, bo wybor jest taki, ze nie wiem na co patrzec przede wszyskim,
no
> i wiadomo opinie uzytkownikow sa pewniejesz od opinii producentow?
>

> --

WItam Pana.
Od roku uzywam drukarki firmy HP model LaserJet 1010. Jestem z niej bardzo
zadowolony. Drukuje duzo i jeszcze nigdy sprzet mnie nie zawiodl. Kosztuje ona
obeckie blisko 600zl, wiec cena dla zastosowan domowych calkiem przyzwota.

Kupilem ja w sklepie internetowym http://sklep.komputronik.pl/. Uwazam, ze jest
to pewny i sprawdzony sklep. Jego jakosc uslug stoi na wysokim poziomie. Ceny
tez sa bardzo niskie dlatego szczerze polecam
Z pozdrowieniami Pan Samochodzik