Re: TOSHIBA Satellite A50-109 - OPINIE

Autor: Ard <ard1_at_nospam.tlen.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 21:01:07 MET

Gdzieś w okolicy 14.03.2005, około 20:40:33 godziny, osoba znana nam jako
klimecki napisała:

> mimo zastosowania radeonow [fajny tv out min.] ma wspoldzielenie pamieci ram
> miedzy grafe i system.

Zrozumiałem. Niestety nie używam notebooków, przyzwyczaiłem sie do dużego
monitora i wygodnego fotela. Ale mam coś dla Ciebie. Gdybyś się zdecydował
na satelitę sprawdź przy zakupię jak sie wchodzi do biosu, czasem trzeba w
nich rytuał odpowiedni wykonać, naprawdę.

pozdrawiam
ArD

PS Sprawdzałeś w archiwum, kiedyś szukałem sposobu dotarcia do biosu
właśnie jakiegoś satelity i trochę tam o nich było.

Czas ucieka. Wieczność czeka! Wesołej Apokalipsy!