Przyciski WAKE,SLEEP i POWER w Win2000

Autor: Corso <slepy_ioWRZUC_at_o2.pll>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 20:41:43 MET

Witam
Googlalem troche na ten temat, niestety nie znalazlem rozwiazaniamojego
problemu. Chodzi o to jak wylaczyc w Windows 2000 przyciski WAKE, SLEEP i
POWER znajdujace sie na klawiaturze.W moim przypadku sa one tak
umiejscowione, ze stanaowia tylko problem. Wiem, ze w Win XP wylaczenie ich
to zadna sztuka, za to jesli chodzi o 2000 to nie mam najmniejszego
pomyslu. W BIOS'ie nie ma zadnych opcji za to odpowiedzialnych. Podobnie w
Opcjach zasilania w Panelu Sterowania nic nie moge znalezc. Bede wdzieczny
za jakiekolwiek sugestie.

Pozdrawiam!