Re: Neovo F419 a drzenie obrazu

Autor: Brzezi <usunto.brzezi_at_enter.net.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 20:02:49 MET

pon, 14 mar 2005 o 19:11 GMT, Adi Cherryson napisał(a):

> wlasnie chce w przyszlosci dla tego lcd uzyc DVI bo jest lepsza jakosc
> obrazu od zlacza analogowego ..
> i to mnie niepokoi ze "drzy obraz" przy DVI ...

hmmm, cos w tym jest, pierwszy raz jak podlaczylem ten monitor przed DVI to
rzeczywiscie drzal, tak ze nie dalo sie z niego kozystac przez to wejscie,
przez jakis czas kozystalem z tego wzgledu z DSUB, potem tak z nudow
przelaczylem na DVI (mialem jednoczesnie polaczony dwoma kablami) i obraz
zyleta, pozniej jeszcze raz zaobserwowalem drzenie, gdy podlaczalem drugi
monitor (tak BTW 2x 19" to jest odjazd:D), ale nie jestem pewny dokladnie
co spowodowalo ze to znwou minelo, dodalem jakas opcje do konfiguracji
karty grafiki cos odnosnie LCD i jak odjal reka. Tak mialem z pierwszym
monitorem ktory oddalem na gwarancje z powodu 4 uszkodzonych pikseli,
dostalem zupelnie nowy egzemplaz ze zdrowymi wszystkimi pikselami i tutaj
juz nie mam problemu z obrazem, dziala od reki na DVI jak zylete!!!

co do pikseli (ostatnio spotkalem sie z okresleniem piksli???:) w
monitorach neovo to raczej mialem pecha trafiajac na jakis felerny
egzemplaz, mialem do czynienia w sumie z 3 monitorami tej firmy i tylko
jeden posiadal te wady...

jeszcze co do karty graficznej, uzywam matroksa G550
wedlug mnie drzenie w tym monitorze to kwestia softwarowa, czyli zalezy od
ustawien karty grafiki

Pozdrawiam
        Brzezi

--
[    E-mail: brzezi@enter.net.pl ][     MP3Blaster is playing now:            ]
[       Ekg: #3781111            ][     Title: My Skuchali (Bonus Track)      ]