Re: pliki *.bin

Autor: x4y4 <xxxxyyyy_at_op.pl>
Data: Mon 14 Mar 2005 - 19:46:41 MET

Użytkownik "Jacek23" <jacek23@post.pl> napisał w wiadomości
news:d14lmb$5ov$1@nemesis.news.tpi.pl...

> Witam
> mam taki plik na dvdrw jak go rozpakowac?
> Pozdrawiam was.

Czy chodzi Ci o bios do Twojej nagrywarki? Jesli tak to uzyj programu
specjalistycznego fo flashowania biosu w Twoim sprzecie. Zwykle znajdziesz
go na stronie producenta nagrywarki.
Jesli zas masz na mysli obraz programu, to musisz uzyc programu do
wyapalania albo za free przez 30dni Alkohol 120% albo tez za free 30 dni
Nero Burning Rom albo Cdrwin (nie wiem czy czasowa wersja istnieje ale
kiedys ful byl dodany do ktoregos numeru Chip'a)
Co do polozenia ww. programow do pewnie na gogle.pl znajdziesz je za
pierwszym strzalem ;-)

zdrowko
x4y4